top of page

במה קלירינג שונה מכל שיטה אחרת?

הרבה פעמים שואלים אותי: מה ההבדל בין קלירינג לבין שיטות אחרות לשיפור עצמי/אימון/טיפול?

אני חושב שיכולתי לכתוב על זה ספר שלם!

אבל קודם כל חשוב לדעת, קלירינג אפילו לא דומה ל-NLP, היפנוזה, CBT, פסיכולוגיה, דמיון מודרך, מדיטציה, יוגה, הילינג, תקשור, קואוצ׳ינג, אימון רגשי, רייקי, או כל טיפול תת מודע אחר.

קלירינג זה ממש לא טיפול פסיכולוגי, בו אתה מברבר ומברבר במשך שעה, שופך את הקרביים שלך ומדבר על הכל בחייך, עד שהפסיכולוג אומר לך ש״עברה שעה״ ושולח אותך לדרכך מבואס יותר.

בקלירינג מטפלים במשהו ספציפי, ולא עוזבים את הטיפול עד שהוא לא השתחרר לחלוטין. במילים אחרות, התוצאות נראות לעין ונשארות...

קלירינג הוא לא טיפול או אימון או אפילו לימודים קבוצתיים. לקפוץ לשמיים, לחבק, להתנשק ואפילו לדבר בקבוצה, לא יכולים לתת את העומק והתוצאות שטיפול אישי, אחד על אחד יכול לתת.

קלירינג זה טיפול אישי, אחד על אחד. אפילו הקורסים, ההכשרות והאימונים, כמעט כולם, מתבצעים על בסיס אישי, בהתקדמות אישית.

בקלירינג אף אחד לא נותן לך עצה, מחליט או קובע בשבילך מה הסיבה לכל מיני דברים. בעזרת הנחיות מדוייקות, אנחנו נותנים לכל אדם למצוא את התשובות שלו עצמו ולהשתחרר מהכבלים שעוצרים אותו.

בקלירינג אתה לא רק מציב מטרות ודוחף אנשים להשיג אותן. אתה מטפל במה שמונע מהאדם להשיג את המטרות שלו, ואז פתאום, הוא מוצא אותן ומתקדם לעברן!

בנוסף, בקלירינג, להבדיל מהרבה פרקטיקות אחרות, אנחנו לא ״מתכנתים מחדש את תת המודע״. האמת היא, שמי שעבר את זה, יודע שזה לא מחזיק לטווח הארוך. כשאתה ״משתיל״ לאדם דפוס התנהגות חדש במיינד, הדפוס הזה מנהל את האדם. ובעשותך זאת, אתה מוציא את האדם משליטה על חייו.

למה לא להיות חופשי באמת?

מה שאנחנו עושים בקלירינג הוא להסיר מהשורש, דברים ששולטים באדם. אנחנו לא מכניסים לו לאחר מכן דפוסים חדשים, ״סוגסטיות חיוביות״ או כל דבר אחר שישלוט בו - אנחנו הופכים את האדם ליותר מודע ויותר שולט בחייו, בדרך בה הוא רוצה, מתי ואיך שהוא רוצה.

המטרה של קלירינג היא לא רק שינוי מיידי בחיים... המטרה היא חופש רוחני. עברנו אינספור שנים וגלגולים כדי להגיע למצב בו איבדנו את כל יכולותינו כישויות רוחניות. איך משיבים אותן?

לא רק עובדים על תת המודע, או מתקשרים עם רוחות, או טועמים מן הרוחניות בעזרת גורו כלשהו ואז חוזרים הביתה והיכולות האלה לא נשארות איתך.

אלא בקלירינג עובדים על הישות הרוחנית שהיא אנחנו, ועל פיתוח היכולות שלנו כישות רוחנית (כמו היכולת לצאת מהגוף, לגרום לדברים לקרות באמצעות מחשבה, היכולת להיות בהווה, לזכור את כל מה שעברת במיליוני השנים האחרונות וכו׳) בעזרת טכנולוגיה מדוייקת.

אפילו משתמשים במכשיר שעוזר לאתר אזורים חבויים של מצוקה מהעבר! המדע והרוח משתלבים בקלירינג.

פתרונות מיידיים לחיים, עם זאת, קיימים בשפע בקלירינג. כמו למשל בקורסים הבסיסיים: ללמוד איך ללמוד, תקשורת יעילה, הורות מוצלחת, יציאה מעליות וירידות בחיים, שלמות אישית, גמילה מסמים, ניהול ומנהיגות, שליטה ועוד.

בנוסף, קלירינג, הוא רק נתיב עבור האדם שבעזרתו הוא יכול למצוא מה האמת האישית שלו. קלירינג זה לא ידע שדוחפים לך בכח ומבקשים ממך להאמין בו. זו פילוסופיה מאוד יישומית שאם אתה משתמש בה, אתה מוצא מה נכון *לך* ומה הכיוון האישי *שלך*.

אז אם יצא לכם לעשות חיפושים רוחניים, נפשיים, אימוניים וכו׳, ואתם מרגישים שעוד לא מצאתם את ״הדבר״, שיש לכם עוד דרך לעבור, שאתם מוכנים לשלב הבא - קלירינג זה לגמרי השלב הבא שלכם. חופש רוחני הוא השלב הבא שלכם.

אני לומד ועובר תהליכים בקלירינג כבר 17 שנה. ואני ממשיך ומתקדם בשלבים הגבוהים של קלירינג כל הזמן. יש הרבה לאן להתקדם!!!

וכמו שהרבה אחרים במכללה שלנו יגידו לכם - הדרך הכי טובה להתחיל היא כנס הקלירינג!! יומיים של התנסות מעשית ושחרור רוחני ונפשי שידגים לכם בדיוק איך זה עובד ומה זה העולם הענק הזה שנקרא קלירינג.

ביום הראשון של הכנס לומדים את הטכניקה הבסיסית והמהפכנית של קלירינג לשחרור נפשי, וביום השני עושים אותה אחד על השני! אחד על אחד! פעם אחת תעבירו טיפול ובפעם השנייה תקבלו טיפול!! כמובן שתחת עין מקצועית שתוודא שאתם עושים זאת כהלכה!!

בקיצור, אין כנס מושקע מזה. וכשמשהו מושקע, ומבוסס על טכנולוגיה שפועלת, זה עובד!

אז לחצו כאן להרשמה לכנס, מחר המבצע מסתיים (297₪ לכל היומיים!), הירשמו עכשיו ואל תפספסו את ההזדמנות למצוא את האמת שלכם, בגלל ״שניסיתם כבר הכל״!

נשיקות, דון

הדרכות נוספות

bottom of page